Известие

Collapse
No announcement yet.

Спор за смяна на ангренажен ремък на алфа 156+други марки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ми 1,8 144 коня трябва да върви прилично,но в момента е куца

    Comment


    • #47
      В един сервиз нямали пети и ми бяха зацепили колата по тази методика с маркерите след някакъв ремонт/не помня вече какво правих беше отдавна/ след рекламация и презацепване разликата беше осезаема
      Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
      156 1,8ТS-99 ......
      EX
      159 1,9 JTD-08

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Най-сигурно е бележи с бял маркер колелата и продължи по зъбите на ремъка. После брой колко зъба има и бележи по същия начин новия ремък. Слагаш новия да си пасне на белезите с шайбите обтягаш стрелката на сочи дупката и може и да палиш без проверка. Това е най-сигурния начин. Ти с половин зъб не можеш да сбъркаш. Можеш с цял. Като си бележиш и ремъка няма как да объркаш

        3-тия вариант е ела да ти я направя
        Подкрепям, на три спарка 1.6 така ги сменяме!!!
        EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
        147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
        NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от tuning7350 Покажи съобщение
          Подкрепям, на три спарка 1.6 така ги сменяме!!!
          Вече четири
          EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
          147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
          NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

          Comment

          Working...
          X